قیمت ورق هاردوکس

ورق های ضد سایش یا ورق هاردوکس ، همانطور که از اسمشان مشخص است ورق های آلیاژی با مقاومت به سایش، سختی و ضربه پذیری بالا هستند که برای دوام آوردن در شرایط دشوار و مدت زمان طولانی تولید می شوند و در ساخت آنها از روش نورد استفاده می شود. با توجه به شرایط کاری و سختی مورد نیاز، دارای سختی های 400، 450، 500، 550، 600 برینل و حتی بالاتر می باشند و بر همین اساس نامگذاری می شوند.
با افزایش سختی ، مقاومت به سایش این ورق ها افزایش و چقرمگی و انعطاف پذیری آنها کاهش می یابد. ولی در هر شرایطی چقرمگی، مقاومت خمشی، مقاومت به سایش و جوش پذیری قابل قبولی از خود نشان داده اند. و از ویژگی های بارز این ورق ها می توان به خاصیت ماشینکاری ، شکل دهی بالا و جوشکاری ورق ضدسایش اشاره کرد.
چندین سال است که فولاد مارکت در زمینه خرید و فروش ورق ضد سایش اصفهان و همچنین واردات ورق ضدسایش از کشور های سوئد، آلمان ، اتریش ، هند ، چین و… مشغول به فعالیت است. این واردات شامل:  فروش کلیه ورق های دیلینگر آلمان، فروش کلیه ورق های هاردوکس (ورق hardox) با سختی های 400، 450، 500، 550 و 600 برینل، فروش کلیه ورق های رائیکس، ارائه و فروش کلیه ورقهای شرکت ولدوکس ، و همچنین فروش کلیه ورق های ضد سایش چین و هند می شود.
برای خرید ورق هاردوکس و اطلاع از قیمت ورق هاردوکس می توانید به سایت فولاد مارکت مراجعه کنید و یا با شماره های زیر تماس بگیرید!

آدرس دفاتر فروش: بازار اهن شاد اباد پاساژ ۱۱۰ پلاک ۴۲
 ۴۵ متری زرند مجتمع پارسه پلاک ۶

 شماره های تماس: 
09122833844 
02166675633




Comments

Popular posts from this blog

قیمت فولاد MO40

فولاد ابزار سردکار و انواع فولاد های ابزار گرم کار